Kakkalas

Var på kakkalas igår med några tjejer från klassen, började med att ta cykeln till tåget för att ta tåget till Malmö och sen vidare i cäss bil, vi hittade vilse och blev en halvtimme sena men fick utforska delar av Sverige som i alla fall jag inte har utforskat tidigare, trodde vi skulle stanna till typ sex eftersom vi var där redan klockan två men vi höll på länge och det var jätte trevligt blev glatt överraskad över vilka härliga människor jag lärt känna under dessa tre åren och för första gången i mitt liv vill jag att tiden till studenten kan gå lite långsammare så man hinner lära känna folk ännu bättre,

Var hemma lite över tolv tror jag men var helt uppe i varv så kunde inte somna på några timmar och blev förvånad över att jag vaknade redan 08.40 men det är skönt, vet dock inte vad jag ska göra nu bara, måla naglarna kanske? Hmm vilken färg är nu frågan och om det ska bli franskmanikyr stuk eller hel nagel målning...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0