Helgen

Hejhej!
I lördags firade vi Sandra som fyllde år, började med att ta tåget med Anton,Andy och Frida, hem till Sandra träffade folk, åt, sjöng Singstar, tåget mot Malmö halv tolv, Barca, slagt, bussen hem...jag hade jätte trevligt och tror Sandra hade de också, kul att träffa både gamla och nya vänner synd dock att jag fick sticka tidigt kom på sen på morgonen att vi var fyra som skulle till Svedala ( de andra valde att sova hos Sandra) så vi kunde ju tagit taxi!!

Jaja man lär sig, igår var det kalas för Petra, Thomas och morfar, trevligt trevligt, det var mycket folk men Thyra var uppe hela kvällen så klockan elva hade alla stuckit men då hade jag en halvtimme ensam med henne haha, dansade med alla småtjejerna innan på kvällen men var så rädd att trampa på dem med mina klackar med det gick bra

Idag har jag provat min balklänningen det börjar ta sig, har även tryckt i mig chips nu mår illa..snart blir det skolarbete (pallar inte!!!) sen ska jag göra kost och träningsschema och söka jobb! jag är verkligen sämst på att träna men jag måste klara det nu för jag vill inte stå och gråta på balen eller studenten för att jag känner mig tjock jag vill känna mig fin och då måste man lida pin!!! Fast jag älskar ju att träna så det ska nog bli kul!

Provade att ha i min nya piercing igår fick ta ut den, har aldrig haft ett så tyngst smycke innan och den var för fin för min mage så får träna lite innan jag settet i den igen



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0