gnäll varning

Det känns som att dagarna flyter in i varandra, stressen sköljer över mig som salta vågor, de verker i bröstet, de svider i ögonen och magen är som en asiatiskgryta med både chilli och curry, kaos.

Det känns inte som jag tagit det lugnt på typ fem veckor, så fort ett projekt är avklarat så kommer ett nytt. Projektarbetet, samhällsarbetet, socialkunskaps inlämning, socialkunskaps arbete, sceniskpruduktion, skola-universitet-jobb-helger-kvällar-lov-sommar vad ska jag göra-balklänning-konfirmation-student-vänner-familj-pojkvän-träning-teater allting snurrar i mitt huvud sammtidigt och jag håller på att bli fullständigt galen. Har jag en halvtimme ledigt kommer ett sms "projektarbete" har jag en kvart ledig sms om jobbansökan, en liten fråga och tårarna sprutar hejdlöst och okontrolerat ur mina ögon!

Jag säger att jag inte har tid, men jag ljuger jag har tid men jag har inte ork! allting tar tre gånger så lång tid för jag orkar inte tänka på allting, tränar jag så tänker jag bara på arbetena som jag inte gör och gör jag arbeten tänker jag på att jag måste skaffa ett jobb, det är kaos i mitt huvud och irritationen över mig själv har nått upp till öronen!

Får göra en planering och komma tillbaka med mer energi! Jag tycker inte om negativa människor och just nu är jag en negativ människa men det ska ändras på det jag måste bli possitiv och glad så andra orkar med mig men framför allt så jag pallar med mig själv! :P



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0