Torsdag

Goderkväller!

Idag mötte jag upp Amanda på svedala station vid halv elva ( han köpa en maskara innan) Så skulle vi till PRO men vi råkade hamna på fel avdelning men det blev rätt till slut. Vi lämnade lappar till vårt projektarbete. Det tog inte alls lång tid så vi köpte bullar och stack hem till mig och käkade innan skolan.

I skolan så började vi med vår "djupdykning" OCh jag tror att min grupp kommer fungera väldigt bra ihop, eller jag hoppas på det i alla fall.

Efter skolan så köpte jag tröjan som jag tittade på igår. Jag vill egentligen ha ett annat linne och ett bar skitfina byxor, men de är på whoops och de har ju så små storlekar så jag lär aldrig få det på mig. Men jag vet inte om jag vill ha den röda tröjan längre, alltså den är snygg men jag måste köpa nya byxor till den ! och ett nytt linne:P

Jag börjar snart gråta för jag har en svenska sak att skriva och jag är helt blank i huvudet och börjar bli lite sjuk känns det som.

Men ja nu får jag väll snart gå och lägga mig kanske ska försöka skrvia lite men tror inte det blir så:P



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0