Shoooes !

Aaah jag är galen i skor skor skor !!!

För typ ett år sen så ville jag jätte gärna ha ett par reebok rumpskor men jag fick det inte i julklapp och palalde inte köpa dem själv. Men nu när jag verkligen vill börja träna så trot jag att ett par såna hade hjälp till med motivationen. Även om de kanske inte gör så jag får en sexig rumpa så kommer jag i alla fall ut och rör på mig!

Sen är jag kär i ett par skor från Bianco, tittar på dem varje morgon när jag går förbi

Vet inte om jag skrev det innan men jag har hittat kläder som jag vill ha på 75 års kalaset nästa helg ! Jag har inte hunnit pröva det så jag hoppas det finns kvar imorgon och att de sitter snyggt !



Reebok "rumpskor" just nu 999:- medlemspris på Stadium ! Svårt med färgval, rosa är ju mycket piggare, men mina joggingskor är ju också rosa haha...


Dessa skorna har en liten (som Cassandra kallar det) för bananaktig form, men jag älskar dem ändå !!! 650:- på Bianco




Sen så brukar jag ju köra en "Om jag hade varit kortare så hade jag lätt köpt dessa" OCH DET HADE JAG DE ÄR SÅ JÄKLA SNYGGA !!!! 700 spänn på Bianco!! Ibland så önskar jag att jag var lika modig som typ Linn och Tyra så jag kunde springa runt i såna skor fastän jag blir skitlång i dem! Nu är jag ju inte det men jag kanske blir vem vet



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0