ostabil

Uch jag känner mig riktigt ostabil i både kropp och själ för tillfället, jag vill bara vara hemma i min säng med min kära pojkvän och titta på film, eller bara sitta helt tyst på ballkongen, jag känner inte alls för att prata och jag kan ju säga att jag ångrar att jag "anmälde intresse" till en förestälning idag  som slutar halv åtta.

Men ja jag ska ( haha stannade upp i skrivandet för det var en över söt kattunge på tv som inte kunde gå framlänges utan den kasade baklänges aaw snutte) ja men jag ska väll gå och fixa mig för skolan nu


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0