musikalitet

Jag är svag för killa som är musikaliska, blev helt förvånad över att Andreas Wijk kan sjunga och spela piano, hothothot !

en av mina högsta drömmar har varit att kunna sjunga, jag tror att jag håller på med teater just för att jag inte kan sjunga haha nä eller kanske men nä teater är kul det med även om jag inerst inne vill bli rockstjärna haha

Idag har jag varit i skolan, började med socialkunskap sen två timmars håla där jag skrev min svenska och jag skojar inte utan när jag var klar och skulle maila sen så är batteriet slut, den typiska bortförklaringen många kör med hände faktiskt, surt när man verkligen gjort det.

Jaja efter skolan så stack jag till körskolan och gjorde lite prov jag vill ha det där körkortet NU!!!

Har varit på teater nu ikväll och ska snart gå och lägga mig.

Vill även säga att jag inte ätit godis idag WOHO!!! däremot så käkade jag västerbottenost&spenat paj som mamma gjort MUMSIGT !!!

Har mycket planer i veckan haha mycket att göra men det mesta är kul ! :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0