Just dance

Som sagt en av de vanligaste rubrikerna här för tillfället men idag har den verkligen en mening!

Jag har enormt mycket tankar och känslor som roterar i mitt huvud, i min kropp och runt om mig, jag vet inte riktigt vad jag ska ta mig till, om jag ska försöka sortera tankarna, få någon slags struktur eller om jag helt enkelt bara ska låta det vara.

Åkte in till malmö vid halv sju tiden för att dansa och jag tänkte inte på någonting annat än dans bara dans, stegen musiken rörelserna rösterna omfamnade mig och fick mig avv vara här och nu och det var så skönt kan jag tycka nu i efter hand

Sitter i köket nu, har recis käkat och ska snart hoppa in i duschen sen blir det att dejta kudden, det är en lååång skoldag i morgon men det ska bli spännande att börja på monologerna nu. Jag har valt ut en som jag kan tänka mig göra, jag känner mig inte ett med den än men kommer kanske göra det sen.

Uch nu blir det att locka undan här, är bara så trött! :P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0