För lite sommar

Jag är inte den som brukar gnälla på årstider för jag tycker alla har sin charm på något sätt men iår har vi fått för lite sommar för min smak.

visst hade vi några underbara solmornar när jag satt och åt frukost på ballkongen, men mina över snygga shorts blev använda två veckor på mallorca och inte mycket mer. Jag tycker inte om när det är sånthär grått väder med blåst och lite små regn och kallt det tycker jag faktiskt inte är kul jag blir lite ledsen det känner mig omotiverad att göra saker även innomhus när det är såhär grått, det känns som en söndag.

Men till någonting roligare så fick jag en underbar kväll igår med både Jerker, mina töser och mina nya skor som visade sig hålla värmen fasten vi satt ute och snackade i några timmar ! :D haha

Jag måste egentligen plugga, både i skolan och för körkort men jag har ingen motivation alls ! Känner mig allmänt gnällig idag men så kan det vara ibalnd, ganska ofta just nu dock men skit samma!

Förra veckan skrev jag varje dag att jag inte ätit godis och denna veckan har jag inte ens tänkt på det men jag har inte ätit godis ändå haha! men är lte sugen på choklad ! :P

Jag är inte jätte taggad på att köra upp i snö men just nu längtar jag litte till vinter och snö så man kan springa runt och hoppa i den i alla fall!



En underbar dag på Tosselilla!



Det possitiva med dett vädert är att jag kan ha mina älskade regnbyxor
haha:P



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0