Rosabandet

God morgon!

Jag får lätt väldigt dåligt samvete över att jag inte har pengar att sponsra alla olika välgörenhets organisationer och cancerinsammlingar och sånt. Jag brukar köpa såna här små broschar som kostar 25:- i matbutiker och det är ju alltid någonting men inte så mycket.

Jag tror inte jag är ensam om att känna såhär...MEN jag läste på http://tyras.se/?p=27103 att det finns ett företag: http://www.provabingo.se, som för varje gång deras företag blir länkat, skänker 50 kronor till sin insammling till rosa bandet !

Jag och alla ni andra som inte har jätte mycket pengar kan alltså hjälpa till att biddra med 50:- utan att själv betala någonting. Jag tycker detta är väldigt fint av företaget. Så känner du att du också vill sprida detta så kopiera länken ovan och skriv in en komentar till http://tyras.se/?p=27103 så skänker företaget 50:- till rosa bandet.

Underbart!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0