Party all night an sleep all day

Hej hej !

Jag tror jag kommit över att jag inte kunde lägga upp bilder, nu vet jag hur man ändrar så de kommer fram men det är irriterande att det försvinner. men jaja ilandproblem!!!

Igår träffade jag matilda, vi hyrde film och åt massa gott! :D Vi såg Water for Elephants, den var så fin!

Vi tog även en kick på butterick´s och nu är jag PARTY SUGEN !!! aaah galet ! Jag vill ordna en fet nyårsfest också haha är riktigt taggat på det just nu och på det där som vi pratade om som jag nog inte ska avslöja eftersom det bara var lite småplaner!


Sen är jag så fruktansvärt trött på mitt korta hår VÄX UT!!! det är ingen frisyr längre och jag kan inte göra någonting med det ! Jag har seriöst funderat på att skaffa mig löshår för jag vill så gärna ha långt hår nu ! sen tillåter ju inte min ekonomi det så jag får väll fortsätta sitta och dra i håret i hopp om att det ska växa ut ;)

Jag skulle till gymmet men har ont i magen så det blir nog att ta en promenad sen eller spela just dance! tro det eller ej men man blir riktigt svettig av det spelet !



Från Butterick´s






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0