Nutida konst

Gutten morgen!!!

Det regnar idag om det skulle vara någon som missat det!

Jag har ont i huvudet, antagligen för att mina visdomständer håller på att växa in och ut in och ut (snuskisar)

Är svin trött!! Var på möte med 123student igår med Cassandra, skrev på kontrakt mm...sen sov min älskade pojkvän hos mig för hans mamma är sjukling och hostar jättemycket så han inte kan sova. Idag ska jag till doktorn i Trelleborg...är lite nervös över vad det ska kosta för jag är nästan helt pank hehe have a nice day!

Åh vad hungrig jag är!!!



Kommentarer
Cassandra

Det där ser otroligt gott ut! Sådana mackor får du gärna göra åt mig någon gång!!!<3

2011-10-18 @ 20:59:09
sara

Hahah då får jag väll ordna det sen när det blir lite finare väder då!!!:D<3

2011-10-18 @ 23:12:31
URL: http://[email protected]
Cassandra

Det ser vi fram emot!<3

2011-10-21 @ 10:11:46


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0