Mobilblogg

Heeejsan alla glada!! Och alla sura ledsna och arga med för den delen!

Äntligen har det kommit en bloggap för blogg.se haha jag skriver på den just nu och ska se hur det fungerar:)

Det var ju ett tag sen jag skrev nu, sen i tisdags närmare bestämt... Sen dess så har jag haft en kvällsföreatällning på våra monologer i tordags, haft tre föreställningar i fredags då jag även träffade Jerker Andreas och Elin en stund och snackade och även Matilda och Nathalie lite senare. Igår var jag på gymmet, jag körde mage axlar ben rumpa men framför allt mage, jag hoppades på lite träningsvärk jag har ont i HELA KROPPEN!!! På kvällen bar det av till familjen Ahlberg, trevligt, jag och Frida stack även inom på Tildas 18års fest, träffade gamla vänner vilket var trevligt! Halv ett bar det av till Andreas för min del sen hem till jerker, jerker tog sparkcykel hem, intressant:p nu borde jag plugga men jag är helt slut i kroppen!!! Och i knoppen!!! Men får väll göra det ändå



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0