Torsdag 24 November

Okej jag fick lite smått panik när jag insåg att det endas är en månad kvar till julafton!

Jag älskar julen men innan dess ska jag skriva ett arbete på tio sidor till på onsdag. Jag ska även skriva ett brev på X antal sidor som ska handla om vår tids kultur. och jag blir så lätt stressad så därför fick jag liiite smått panik kan man ju säga.

Igår var det öppethus på skolan och jag och Amanda stod och gjorde reklam för en kurs som inte finns än haha men jag yckte vi klarade det galant. Amanda gick 20 min före mig och hon måste se så mycket mer estetisk ut än vad jag gör haha för direkt när hon gått kom minst dfem personer fram till mig och frågade om jag gick samhälle/samhälle beteendevetenskap haha.

Men det var trevligt och min älskade pojkvän kom och hämta mig, eller ja han körde till Lund och jag körde hem haha.

I förrgår var jag ute i skogen och promenerade med Nathalie, det var riktigt skönt! jag måste börja gå mer haha

Imorgon ska jag klippa mig AAAAHHH jag vet inte om jag vågar klippa lugg igen eller vad jag ska göraaaa!!!


Kommentarer
matilda

klipp lugg!!!!!!!! <3

2011-11-24 @ 17:44:20


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0