studieteknik

min studieteknik är som sagt sämst!

Idag har jag suttit mellan 10.00-18.30 och skrivit mitt projekt i socialkunskap som ska vara på tio sidor! jag tyckte jag arbetade flitigt men har bara fått ihop 4,5 sidor!!! WHAT börjar snart gråta alltså. Vi har haft över mycket tid på oss men jag har inte utnyttjat tiden och de får jag ta nu...

Jag hade ändrat min bloggdesign men när jag skulle spara så råkade jag stänga ner hela sidan och jag har inte orkat ta tag i det heller än haha.

Jag längtar till helgen jag hoppas det blir massa mys då, jag är sjukt sugen på att dansa också men med tanke på att de är föreställningar torsdag-fredag plus att papaps band har konsert imorgon och jag måste skriva sju sidor till på arbetet så tror jag att mys är en utmärkt idé för denna helgen! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0