Kärleken till konsten

Jag tittade igenom min gamla bilddagbok nyss och upptäckte till min förvåning två av mina största intressen som jag helt hade glömt.

För tre fyra år sen så älskade jag att fotografera! Jag hade med mig min kamera överallt och kunde sitta i timmar framför datorn och redigera bilderna i mitt älskade program på min stationära dator.

Intresset försvann när jag bytte dator sen och jag inte kudne få de programet som jag hade innan.

Jag blir nästan lite ledsen när jag tittar på det för jag tyckte verkligen att det var skitkul och jag kunde alltid hitta text till bilderna och jag skrev mycket och det känns som en helt annan människa.

Jag tycker det är lite läskigt att se att man faktiskt växer så pass mycket att man inte längre kan identifiera sig med sig själv på bilderna.

Jag gick egentligen in för att hitta en frisyr som jag passade bra i förr men när jag satt där och bläddrade så har jag förändrats så pass mycket att det inte är säkert att jag hade passat i det idag...

Nä jag får fråga min frisör helt enkelt hon brukar känna mig ganska bra :) 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0