Idol

Heeeejsaaaan!!!!

Har haft ont i huvud sen igår så jag ligger inne och tittar på idol, och jag är rastlös så jag skriver upp min åsikt om alla idolerna idag haha kanske inte kul att läsa men jag har någonting att göra ;)

Amanda P: Så jääääkla snygg wow hade aldrig vågat dansa sådär inför massa människor, tyckte kanske inte att det var hennes bästa framträdande men hon har energin och scenspråket som krävs!

André: Jag kan inte titta på honom men jag tycker att hans röst var sååå mycket bättre än förr han har rösten men inte energin och scenspråket...

Moa: Hon har blivit mycket snyggare ju mer hennes självförtroende har vuxit och jag älskade kläderna hon hade, tyckte inte framträdandet var super och inte låten heller men hon har det om hon bara vågar jag tycker om henne mer och mer...

(STÖR MIG PÅ ATT JURYN( stavning) FÖR SVENSKAR MASSA ENGELSKA ORD)

Amanda F: Ser jag att någon är Twiggy inspirerad;) (ögonen) HAHAHAHAH HON ÄR GALEN HAHAHAH, jag diggar henne, det är inte min musik smak direkt men hennes utveckling är ju enorm!!

Robin: No words jag är kär, men snälla skippa jackan!!!

(hahaha jag ÄLSKAR bagge hahaha hans lilla "haha" är så underbart!!)

Molly: Det var ju betydligt bättre än förra veckan men jag har börjat tvivla på att hon har mer än bara en bra röst för det har hon en enormt bra röst men jag undrar om hon är musikalisk...

Jaha det var det vet ju vem som åkte ut...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0