Fredag

Okej jag tror jag behöver sova en timme till om man kollar på min rubrik...Det är ju naturligtvis Söndag idag och inte Fredag!

Jag har precis sett att man kan tidsinställa inlägg här hahah kul får prova det någon gång ;)

Jaha sist jag skrev var i onsdags, då skulle jag egentligen ut med Amanda och Cassandra men jag mådde inte alls bra, det var inte förrän typ havl nio som jag reste mig ur sänge då min käre pojkvän var rastlös ochville baka så det gjorde vi...långt in på småtimmarna. morotsbullar och kanelbullar blev det.

I torsdags körde jag och sen dansade och tjejerna jag på Arena 305 men daniella som ledare, loove it !

I fredags körde jag och sen gjorde jga ingenting...kollade på idol bara och andra filmer men ingenting mer.

Igår fyllde nathalie 18 år WOHO, så jag var på kalas hos henne, haha älskar den tjejen alltså och resten av "gänget". På natten träffade jag min kära pojkvän, han skuttade fram till mig och kramade mig, sen låg han på golvet och kelade med Wilma haha han blir helt tossig när han fått i sig några öl för mycket. Imorse så blev jag rastlös så jag gick hem och det han sa till mig var " kan du släcka ljuset".

Nu borde jag ta itu med mitt rum det ser HEMSKT ut det är stök och kaos och blöö.

Jag tycker inte om att städa men jag hatar oreda, hur gick det till ?




För övrigt fatatr jag inte hur jag bara kan ha 350:- kvar på mitt kort
Det är liksom bara den 6 idag aah måste fixa mig ett jobb!!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0