Drive

Hejsan!
Jag sitter och väntar på bussen, har inte skrivit på länge för jag har så mycket att göra just nu med nationella tal, nationella skriftliga, "läxförhör" i samhällskunskap, skriva ett brev i nutida konst, ett tio sidor rent faktaarbete i socialkubskap och försöka fixa körkort haha och jag är en extremt lättstressad person med stressmage så jag har fått ta tre mediciner idag för magen, hoppas det hjälper för jag har riktig kramp, en vanlig dag hade jag stannat hemma men nu ska jag ju till körskolan idag så jag känner lite press att jag måste må bättre till dess :-p

Aja ha en bra torsdag nu :*



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0