Joggingkläder

Fick helt ont under fötterna efter att vi varit ute och sprungit, hade verkligen behövt nya jogging skor och dessa nike skorna står högt på min önskelista, har även en låång lista med träningskläder som jag vill ha ! får väll köpa en sak i taget eller nåt haha



Haha jag brukar inte vara så jätte mycket för rosa men allt detta har någonting rosa på sig, det är väll Elin som smittat mig, hon älskar rosa haha men i vilket fall som hälst så hade jag gärna sprungit runt i dessa kläderna på mina joggingturer aaah vad taggad jag blev nu!

Börjar föresten inte förrän 12.20 idag tror jag haha är inte säker för jag är så förvirrad på om vi har idrott eller inte. Men jaja sen blir det körskolan ikväll



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0