Nelly.com

I fredags var jag på kalas hos Jerkers morbror hela kvällen och i lördags var jag på kalas hos min kusin uppe i hjärnarp, förutom att farmor, kusin och faster fyllt år så ar även min andra kusin förlovat sig så grattis på er allihopa.

Söndagen spänderade jag tillsammans med mina läxor. Nu är det bara två saker kvar än så länge innan sommarlovet.

I måndags missade jag att den lilal teater gruppen hade uppspel, minns inte vad jag gjorde istället...igår repade vi 1811 sen träffade jag lina daniella och nathalie.

Jag är så sugen på att shoppa men har inte pengar till det så får nöja mig med att titta :P








Jag är helt kär i de två översta och även den blommiga, får verkligen börja träna nu så jag kan gå runt i såna här klänningar utan att skämmas:P

Ska gå och duscha nu...har D-dag men vi sak repa teatern som vi ska visa upp om en vecka, kommer repa utan lärare och ååh fuck det känns så flummigt typ.

och ja alla klänningar är från nelly.com



Kommentarer
matilda

åååh saraaa var du tvungen att lägga upp dom bilderna:( haha<3<3

2011-05-25 @ 17:52:42
sara

Hahah visst är de snygga ! love them ! ;D<33

2011-05-29 @ 22:28:11
URL: http://sarapatriicia.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0