Förlovning

Sitter och bölar till biggestloser när man ser de förra deltagarna och en av killarna friar till sin flickvän.
Åh det var så fint och tårarna bara rann.

Jag är hemma från skolan idag för huvudvärken var fortfarande kvar. Det känns löjligt att vara hemma pga att jag har ont i huvudet men det är ju inte vanlig huvudvärk utan en varning för migrän huvudvärk. Det är bra just nu så länge jag inte rör mig.

Jag gjorde "smoothis" till mig och min bror i morse, de blev riktigt goda.

Här kommer bilderna på piercingarna jag köpt, nu vill jag bara ha fler det är typ ett beroende ju! och det är riktigt skönt att ha en kortare stav nu haha.





Andra raden längs till vänster är den första jag hade, alla andra är nya!
Här är hemsidan för er som är sugna!



Kommentarer
Stefan Nilsson

Mycket känslor i Biggest Loser :)

2011-05-12 @ 10:03:03
URL: http://biggest-loser.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0