Aloe vera

Japp så står det på mina sminkborttagnigsservetter som liger här brevid. Lite lustigt att jag köpte dem för att ha hos tex Jerker när jag sover där men jag har bara använt de hemma när ha nsovit här och jag inte pallat resa mig ur sängen för att ta bort sminket.

I alal fall så började jag 12.20 idag, kollade film och gjorde utvärdering, sen gick jag och några tjejer på stan tills det var dags för körnig.

Kom hem ca: 19.30 och nu ska jag ut och träffa vänner och sen blir det att plugga repliger för på onsdag är det föreställning !



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0