After dinner

Så nu har jag precis käkat, har ont i magen vet inte om det beror på kakor eller stress, inget av det är speciellt bra så det kan väll kvitta.

Ska börja plocka undan disk och mat och sen har jag följande lista att gå efter:

Kläder, hår, naglar
Smink!
Hjärtan, Afficher, "ölburkar", Kork
Fiskelina
Repliker, Repliker,replikerreplikerreplikerreplikerreplikerreplikerreplikerreplikerreplikerreplikerreplikerrepliker...
Manus
Rum om det hinns med !
Och duscha !

Funderar på att läsa igenom manuset först och se vad som behövs fixas, sen fixa det, efter det ta jag en snabb dusch, tar bort nagellacket och målar på nytt och sen fortsätter jag med resten.

Måste även berätta att jag har legat på MVG i scenisk pruduktion hela året typ men nu fick jag bara G på provet ( "poäng ifrån VG) och detta skulle dragit ner mitt betyg MEN min lärare läste igenom en gång till för att se om jag kunde kompletera någonting och hoppla hoppla hon hittade fem poäng till så jag fick VG på provet och MVG i kursen! hihi lycka ! :D

 



Addidas 999:- på junkyard ! Looove!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0