unfresh

urk !

Jag känner mig extremt ofräch !

Igår blev det en hel del tjafft och skrik och gråt men tillsist blev det en mysig kväll.
Mötte upp Jerker på coop och köpte godis, sen hyrde vi film och satt och tjockade oss och mös och pratade och kramades. Och gick och la oss tidigt, jag sov inte jätte bra, har drömt en massa konstiga drömmar och vaknat flera gånger.

Jag kunde ha vänt mig bort, tagit en egen kudde och ett eget täcke men jag kände bara för att kramas hela natten även om det idag resulterar till en väldigt trött sara.

Sen känner jag mig så ofräch för jag käkade chipps igår och vad jag än gör om jag äter saker med mycket smak eller om jag borstar tänderna 75 gånger så vill inte smaken försvinna !

 Nu ska jag gå och fixa mig sen ska jag åka in på "återbesök" med min piercing. Jag är lite nervös att den inte ska läka som den ska. När jag gjort det sa jag att jag aldrig skulle göra om det igen men ååh nu älskar jag den så mycket och vill inte vara utan den !

Cassandra ska hänga med för sen efter måste hon jag och klara fixa vår idrott som vi ska hålla imorgon. woho !

måste även mot min vilja köpa en ny ipod eller musikmaskin för jag hittar inte min gamla, jag har så dåligt samvete att jag slarvat bort den eller tappat den så den ligger ute någon stans och fryser...

som sagt jag är trött så hehe puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0