lalalala

Hellu !

Här sitter jag med min penna i handen, har varit lite flitig och äntligen börjat läsa lite körkortsteori.

Jag har även skrivit ett CV så det blir kanske att gå ut i helgen och söka jobb.

Sist jag skrev sa jag ju att jag skulle planera idrott med Klara och Cassandra, det gjorde vi i många timmar men det blev skit bra när vi väl höll i lektionen i måndags, om jag får säga det själv ;)

Piercingen såg bra ut men nu är den ganska röd och irriterad, blir lätt orolig med sånt men får hoppas att det inte är någonting.

Nu borde jag nog göra lite svenska och lite matte kanske eller ja i alla fall svenska, jag har matte prov imorgon men vet inte om det kommer gå så mycket bättre om jag börjar plugga nu.

Vi har även fått våra roller på teatern, jag gillar min roll och det kan nog bli skitkul att spela.

åh jag längtar så efter att käna mina egna pengar igen, vill så gärna köpa en nu "musikspelare" och ett par skor hehe.



Min nya kärlek, de ser inte så fina ut på bilden men de är så fina i verkligheten.

får göra läxan nu, pusspuss






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0