Black Swan!

Hejsan,

Jag har inte skrivit på hela helgen trotts att jag tänkt göra det varenda dag.

När jag hade min lilla tjejkväll för någon vecka sen fick jag ett kort av "Lunda tjejerna" (Amanda,Cassandra,Klara och Sofia) där det stod att min present var bio och middag och de betalade allt.

Detta använde jag i Fredags då vi åkte in till Helsingborg och såg Black Swan och efteråt käkade vi riktigt god mat. Trotts att jag inte mådde så bra hade jag en riktigt trevlig dag,kväll och början på natt. Tack så jätte mycket tjejer ni är helt underbara!

Om filmen så kan jag väll säga att den är bra men jäklar var läskig den var på vissa ställen, det trodde jag verkligen inte om den.

I Lördags vaknade jag hos Jerker och sen övningskörde jag till malmö, i malmö och hem från malmö. Jag vill verkligen ha mitt körkort nu åååh ! Jag måste verkligen börja plugga nu !

Sen på kvällen käkade vi och gick och la oss väldigt tidigt för jerker mådde inte så bra.

Det resulterade till att vi vaknade väldigt tidigt igår 8.40 tror jag bestämt att det var och vi var pigga båda två, käkade frukost och sen stack vi ut och gick en runda i skogen. Efter det stack vi hem och grilalde korv och på kvällen käkade vi hos farmor och farfar :)




Jag har haft en väldigt mysig och lagom helg och nu är jag ju ledig
Måndag&Tisdag så jag ska försöka få gjort lite saker

Det som står på schemat är

Rensa min garderob/byrå
Städa på mott rum och kläder i tvätten
Plugga teori
Göra läxa/saker jag ligger efter med:
-Matte
-Historia
-Kulturhistoria
-Svenska(reklam)
-Engelska
-Dans


Ett väldigt långt inlägg men så kan det gå, har mycket att göra så det är bäst att börja nu.



Kommentarer
Amanda

Tack själv du raring, det var superdupertrevligt och måste definitivt göras om snart! Puss på dig <3

2011-03-09 @ 12:59:08
URL: http://flinmedicin.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0