Att koka ägg

God morgon

Igår var jag och Jerker ute och joggade för första gången i år, det var inte mycket till joggande men ändå har jag fått lite träningsverk.

Jag var även på teater och där såg vi inspelningen av 1811 från 2007, jag hade rysningar genom hela filmen, den musikalen går värkligen rakt in i hjärtat på mig, jag älskar den och det är någonting av det roligaste jag någonsin spelat i även om jag bara var statist.
Det mesta man såg av mig var mina ögonbryn haha jag hade typ världens fetaste kolsvarta ögonbryn, efter sommaren lät jag min frisör noppa dem åt mig för första gången.

Idag har jag för första gången kokat ägg, helt på egen hand och inte för att skryta men dem blev ganska bra ;) eller ja helt okej.

På dagens schema står det läxa läxa och läxa...Jag hann inte med så mycket igår för det tog ganska lång tid att rensa ur byrån, lite mer än fyra timmar. Och allting gavs bort till välgörenhet.(tror jag det går till i såna kontainrar?)



Typ en av de första dagarna i mallorca 2007 och mina gigantiska ögonbryn



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0