Pirates!

Det blev inte att vi såg Kunfu Panda utan vi såg den nya Pirats filmen, skulle egentligen se den med matilda så kanske får se den en gång till haha:P den var riktigt bra i alla fall, saknade Orlando bara.

Det var kaos på jobbet för kortsystemet slutade fungera, så jag var ganska trött på kvällen, där vi hade bokat bord var stängt så det blev att hitta en annan resturange, blev olearys på centralen, riktigt god mat. Sen stack vi då till Entré och såg filmen.

Åkte hem, sov sen utt och iväg på teater från 11.30 till 21.30 typ var riktigt trött, men Jerker kom och vi såg film sen sov jag men har blivit väckt några gånger imorse så är inte speciellt pigg nu. Ska snart käka och sen blir det att jobba 14.30-21.15.



Är riktigt sugen på wook!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0