Onsdag?

Jag har ingen koll på vilken veckodag det är längre, det känns som tisdag idag men det är onsdag och jag ska snart börja jobba, jobbar 14.30-21.00 idag, och imorgon jobbar jag 10.00-19-00 sen på fredag morgon 06.50 går vårt plan och jag är såååhääär nervös! Jag kan inte fatta att vi åker om mindre än två dagar !

Jaja igår var jag ju som sagt med Lullu, rikttigt kul att träffas ! Sen träffade jag Jerker, vi grillade och hyrde film, The Turist verkligen sevärd ! Och när den var slut så träffade jag tjejerna och snackade och kramades haha:P

Nu borde jag gå och fixa mig jag ska lämna film och handla rakgel innan jag börjar.



Jag är riktigt sugen på en massa färsk frukt !
mums






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0