na nanananana naaaa

Igår var det riktigt varmt i ladan, men publiken var helt underbar även igår.

Det är så härligt att det varit så mycket publik och att de ger så mycket respons. Efter åt så käkade jag hemma, farmor och farfar var här så snackade med dem och fikade sen stack jag och jerker till dinx träffade matilda där och sen var det direkt hem och somnade innan vi han se hur det gick i Criminal Minds !

Nu ska jag snart hoppa in i duschen och sen till teatern för ännu en föreställning, det är ju även Sveriges national dag idag kom jag på, grattis.

Jag älskar min nya kamera MEN blev besviken på att den inte ger färgen på skorna rättvisa, de är ju egentligen typ skrikrosa men ser lila ut på bilden.

Nu ska jag filma Jerker och Jonathan för de ska göra nått hyss...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0