Jobb

Hejsan!

Idag är det söndag, käns dock som måndag för jag börjar jobba om en timme !

Jag hade en väldigt lugn och mysig midsommar med Cassandra,Sofia och Burlesque(stavning) eeh grillade och sånt och hade allmänt trevligt ;)

Igår umgicks jag bara med Jerker, vi såg The Green Hornet, en perfekt film en lördagskväll som känns som en söndag...

Nu ska jag som sagt jobba, jag har även klippt av mig mitt hår, vilket jag ångrar lite smått eller ganska mycket, men jag fick lite panik när jag satt hos frissan att jag inte skulle bli nöjd med det jag egetnligen ville hehe, så jag klippte av det men jag hoppas på att det växer liiite snabbare nu när jag ska utomlands haha av alla vitaminer och sånt ;) på tal om det så har jag börjat få resfeber eller jag har haft det sen vi bokade resan men nu är det helt galet!

Jaja nu ska jag förbereda min lunch haha knäppt men ja det ska jag, det blir nog turkisk yoghurt med äpplen och päron och en macka till det ! Mums i hope ! ;)




Två bilder från Daniellas 18-års dag !
 (Bilderna ser lite "konstiga" ut för att jag har en sånhär "fest-effekt" som gör att ljuset kommer
överallt, vilket blir ganska coolt om man rör sig men står man still så förstör det bilderna lite)

och sen kanske det har att göra med att fotografen inte var helt nykter haha men jag älskar er tjejer ni är bäst !






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0