HeejHeeej

HeeejHeeej!

Idag är det avslutning i skolan, ska dit om tre kvart och sitter fortfarande ofixad hmmm...har ingen aning om vad jag ska ha på mig det är ju kallt ute idag !

Jag har inte skrivit på ett tag tror jag men jag har varit ledig hela veckan, varit på körskolan, pluggat teori och invigt mina nya joggingskor på det första ute-passet med friskis och svettis!

Borde ringa till frisören, har väntat för att låta mina ögonbryn växa ut och det har de gjort! har världens buskar nu så dags att ringa!

Ja annars så var jag och Jerker på Nova igår och köpte present till min lillebror som blir hela 14 år idag GRATTIS!
Fick även med mig två par skor.

Nu ska jag fixa mig puss så länge !




Haha just det, mitt hår har blivit så långt att jag kunde ha det uppsatt i någonting som nästan
får kallas för hästsvans hästvans och inte i en  "getsvans" som jag brukade kalla den innan ;D



Kommentarer
Sofia

wiie sara har hästsvans! fin <3

2011-06-21 @ 18:22:31
URL: http://purity.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0