daddy DJ

Det första som ploppade upp i mitt huvud haha:P

Igår var det då premiär och det var fullsatt och publiken var helt fantasktisk ! Det är så roligt att spela för en publik som ger respons i form av applåder:P

Efter föreställningen så åkte jag hem, fixade daniellas present ( lotter cider och ett stort grattis kort med massa bilder) Hon van 60 kr och det var kortet jag fick spel på igår haha tog aslångtid att göra.

Sen stack jag dit och dansade med de bästa hela natten lång, sen hade vi följe hem vid halv fyra och runt fyra tiden befann jag mig hemma hos Jerker, var hur pigg som hälst haha men somnar och vaknar först nio sen elva, och nu ska jag börja plocka undan på mitt rum för det lovade jag mamma, sen blir det ännu en föreställning och jag hoppas att den blir lika bra som den första, nummer två är alltid den värsta att spela för det är lätt att man slappnar av och inte presterar till 100% Men vi får hoppas på att det går bra.



Körde även in till Malmö igår för att pappa skulle ha nya joggingskor, när vi kommer in så är vi där i typ fem minuter om ens det och sen bara nä detta "kändes lite beiget" sa han så jag fick köra ner till Jack Sport där vi båda hittade skor, han röda och jag rosa haha. Tack så mycket, har inte hunnit prova dem än men det blir nog en runda antingen ikväll eller imorgon.

Nä nu kallar städningen ;)

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0