my name is earl

Provet gick riktigt dåligt, får snacka med min lärare för de flesta frågorna fanns inte med i min bok (jag har en annan).

Var helt slut när jag kom hem men kunde inte sova och nu är jag för trött när det liksom sprallar i kroppen så trött man är.

Jag har bara ätit hela tiden idag, är över sugen på mackor när jag försöker att undvika socker, sjukt svårt.
Sne kollade jag och Jerker på Chuck, får fixa mig nu eftersom det blir upp tidigt imorgon.


bild på mig och amandaälskling sen tjejkväll



Kommentarer
Sofia

naaaaw!

2011-01-11 @ 18:41:06
Amanda K

HAHAHA! Det var en söt bild, själva känslan i bilden. Men... min haka sitter liksom ihop med halsen på något vis. Men skitsamma , du är så fin. <3

2011-01-11 @ 22:57:26
URL: http://flinmedicin.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0