free your minds !

Så nu kommer en liten sammanfattning av helgen.

I Fredags var det ju Måndag i skolan, men på kvällen var det fredag med film och mys.

Lördag kom vår/min älskade matilda hem från mexico brun som vanligt ! Efterson hon flugit länge trodde jag att det skulle bli en lugn kväll men tvärt om, en liten stund efter jag kommit drar vi neer till stationen och vidare till oxie. Det var väll en upplevelse det där ja. Jag åkte hem vid halv tre tiden.

Sen igår var det äntligen dags !! det jag så länge längtat efter, det var nämligen malmlödansakademi's avslutnings show. Dem var så duktiga och jag vill värkligen börja dansa. Tyvärr verkar det inte bli av denna terminen men kanske efter sommaren eller någonting ! :D

mamma frågade om jag skulle med på jympa idag men jag sa att teatern börjar idag, när jag tänker efter hade jag hunnit med både och. Nu är frågan den samma som igår, ska jag lägga mig och slöa framför teven eller ska jag ta på mig träningskläder och shacka loss till mitt älskade wii just dance.

Igår blev det dansen men det lutar nog mer åt sängen idag.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0