vuxen?

Nu känner jag mig oficiellt som en 18-åring.

Var på banken med pappa idag och skrev över massa konton och saker på mig och fick inloggningar och massa papper och skrev under avtal och ja. En hel del knäppa saker man måste göra nu eller som jag var tvungen at göra nu.

Jag har även bakat en kaka och diskat efter mig och satt in disken.

Men sen samtidigt ser jag inte mig själv som vuxen utan mer som ett barn när jag sitter här och nästan gråter för att mina planer gick åt skogen. Jag ville träna men det lär ju inte bli som vanligt efterom jag inte har någon att träna med och hatar att träna själv.

Sen har jag eventuellt fått benhinne inflamation så jag kan inte träna som vanligt med kondition utan detta styrkepasset som är idag hade passat perfekt. Men den största delen i att jag just nu är så pass besviken som jag är, är att jag planerat att köpa en ny väska men inte ens det blev av.





Jag har velat ha denna väskan väldigt länge och men jag är rädd
att den inte finns kvar för den är borta från internet sortimentet.

har ioförsig inte sett hur den ser ut eller hur stor 
 den är in real life men den är så fin på bilden !



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0