kläder!

Dumt av mig att döpa det andra inlägget till kläder när det inte handlade så mycket om det så här kommer ett till.

aaah jag måste nog göra flera inlägg, någonting jag längtar efter just nu är massa bekinisar !! :D Men det lägger jag nog upp i ett inlägg för sig senare när jag är hemma och kan göra ett kollage för de bilderna är så stora.

Haha denna outfiten jag ska lägga upp nu hade varit så jäkla snygg med fixade naglar och jag har precis(igårkväll) rivit av all gelen förutom på två naglar så de är så korta att fingrarna är ömma på sina ställen så typiskt haha men jag tröttnade men nu vill jag ha det igen fina naglar med fransk manikyr, nu ser de så små korta och knubbiga ut att jag nästan mobbar dem lite grann :P.


Denna är min absoluta favorit just nu och står högst upp på
min "jag vill ha"/"in my dreams" lista den är från gina och kostar
299:- ser jag denna ska den bli min !


Jag vill inte säga att det ligger två på listan men någonting
som jag vill prova i vår är vita jeans! jag brukar vara feg med
sånt men till den svarta kavajen och snygga skor kan det bli
heeeet haha (tänker på drömkroppen)



Sen lägger jag upp dessa för jag har ett par liknande fast mycket snyggare
med mer detaljer och jag tror det hade blivit skitsnyggt tillsammans med
jeansen och kavajen (och drömkroppen) ;)

haha puss på er och ja jag är trööött ! ;*



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0