Klääder

Jag är så sugen på lite nya kläder !


Jumpsuite från gina 299:- tror jag
Är egentligen inte jätte förtjust i såna men ååh så mysigt det värkar vara!



Någonting jag vertkligen behöver är nya tröjor och koftor
och denna från gina tricot 199:- värkar vara super mysig !



Sen för att bli extra peppad på att börja träna
ett snyggt linne att svettas i H&M 99:-


Sen ett par riktigt sköna skor att gå i hela dagen
vet inte riktigt vilka jag vill ha men dessa är riktigt snygga
jag vet dock inte om det är riktigt min stil.


Så ny måste jag väll fortsätta plugga, pusspuss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0