hehe

Jäklar vad jag är dålig på att uppdatera här !

Jag sitter hemma i köket just nu, det blev ingen skola för mig idag jag är inte riktigt i baland i kropp och själ eller vad man kan säga.

I vecka 2, började jag skriva ner i min almenacka hur mycket jag tränade och varje dag och varje dag skrev jag ner om jag ätit godis eller inte eller om jag dragit i mig någonting onyttigt. Jag satte upp personliga mål om hur ofta jag fick äta godis och jag blev jätte peppad och tyckte jag mådde väldigt bra och skolan gick framåt.

Det varade fram till min födelsedag sen gick det bara utför igen...Jag börjae käka onyttigt flera dagar i veckan och det var osäkert om jag hade fått benhinne inflamation så jag har inte tränat på två veckor och samtidigt har jag ätit en massa skit. Jag känner i hela kroppen hur äcklig jag blivit och hur ofukoserad och otagga jag känner mig på allting. Jag mår dåligt både psykiskt och fysiskt av att ha det såhär och skolan orkar jag inte med då.

Så jag måste börja skärpa mig igen och börja träna och börja käka bra för jag mådde så bra när jag ställde mig på vågen och såg att jag minskat 1.5kg som jag nu gått upp igen.

Just nu håller jag på att plugga till matteprovet (som är idag och antagligen pågår just nu) öööh !

Ja jag måste skärpa mig.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0