Klydd

Det förra inlägget skulle upp för någon dag sen tillsammans med bilder men det kluddade och kom upp nu...

Jaja igår såg jag victoria's seacret fashion show, älskar sånt!! Sen på kvällen tränade jag med mamma, inte mer med det, sov hos jerker, vaknade sent idag har inte gjort mycket försöker planera till nyår men vet inte hur många som kommer än, har planerat att baka för jag blir alltid super sötsugen när man är vaken länge och sånt men jag vet inte om jag ska göra kladdkaka eller muffins eller cupkakes eller en blandning av allt, får se, sen ska jag fixa nattmat men vet inte vad jag ska göra då heller, funderar på minipizza eller varma mackor, ja det återstår att se...

Även detta inlägget är försenat så början av det skrevs igår! Fixade med datorer hela kvällen får se om min är fixad nu, vill ju köpa dekoration till nyår men är inte på humör för att slåss med folk på mellandagsrean så vi får se om det finns sånt på Ica maxi eller någonting liknande!

Nu städar mamma här så jag får flytt på fläsket !



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0