Kamerasladd kamerasladd var är du?

Det hade ju varit så mycket enklare att ladda upp bilder om jag viste var min kamerasladd tagit vägen!

Jag är rastlös och hungrig och vill bara iväg och handla till lokalen nu all mat och allting som ska inköpas, det kommer bli dyrt men jag hoppas det är värt det ! Är väldigt frustrerad över min kamerasladd! min kamera har klyddat mycket nu verkar den dock fungera men jag vill prova den på nyår men den måster laddas! garantin går snart ut nämligen så om den nu är sönder så måste jag ju lämna in den men måste ju ha en jäkla sladd!!!

Jag är helt uppe i varv nu! borde ducha för jag är svinig!

PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0