dator!

Heeeeeejsaaaaan!!

Har fått tillbaka min dator nu och den fungerar nästan...eller halvt kanske jag ska säga...min bror omformaterade datorn ( man tar bort allt innehåll på datorn och instalerar en helt ny programvara) när han skulle göra den på min stationära dator så hade jga INGEN HÅRDDISK men på denna hade jag tydligen TVÅ min dator är alltså lite schizo...

När jag startar datorn kan jag nämligen välja mellan två olika datorer eller cvad man ska säga, antingen går jag in på Windows Vista där mina gamla program finns ( internet fungerart inte) eller så går jag in på det nya Windows 7 där jag inte har någonting verken bilder eller program men internet fungerar..

knäppt! förstår mig inte på datorer över huvud taget men så länge den fungerar så är jag glad :)

Funderar på att dansa lite´nu men jag har sjukt mycket träningsverk sen friskis och svettis i tisdags haha ja jag är SJUKT OTRÄNAD!

Behöver även köpa guldigt nagellack om det finns, fixade ju silver för jag trodde jag skulle ha det på nyår men jag ska ha en guldig kofta tror jag så det matchar inte :P

Jaja ilandsproblem ilandsbroblem.

ska försöka göra någonting vettigt...kanske fotografera skorna jag fick av jerker i julklapp....blir så JÄKLA LÅNG I DEM så det är helt galet !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0