Hej hå lets gå

Hejsan ! Första skoldagen avklarad...inte mycket till skoldag utan mest upprop men jag var på körskolan i morse, körde och gjorde lite prov skönt

Fick även reda på att vi INTE ska ha redovisningar imorgon utan det är intruduktionsdag så vi ska få jobba med projektarbetet, skönt så jag slipper stressläsa boken utan kan läsa lite varje dag!

Nu käkar jag och tittar runt på lite ställen där jag vill skicka in mitt CV, ska försöka dansa lite sen (Wii just dance)

Fick även en liten notering/påminelse om att vi tjejer var och åt på Gränden det var riktigt mysig där man satt liksom utomhus och ja allt var bara så mysigt och det var jätte trevlig personal som jobbade där!

Nä planerna nu är väll att dansa, förnya mitt CV, skicka runt mitt CV, läsa Robinson Crusoe och jag får ju inte glömma att titta på The Killing som jag spelade in inatt!

Lyckades för övrigt ta på mig samma linne som jag hade på mig första dagen i ettan :P



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0