onsdag27april

Jag känner att jag inte riktigt vill skriva om helgen så jag hoppar över den eller ja jag har varit ute med min kusin-sovit hemma-åkt upp till kusin-sovit hos kusin- varit på ullared med kusin mf-åkt hem.

Så det var det nu är det en ny vecka eller ja det är redan onsdag men jag har inte haft lust att skriva.

Jag sitter för fullt och planerar på vad man kan tänkas ha på sig på Valborg... jag har lite olika förslag imed att vi får studiebidrag på Fredag och jag är shoppingsugen. Detta är mest för att jag ska komma ihåg det men de gärna förslag.

1.Blommig klänning köpt på Ullared (har jag)

2.Svart spetsklänning (har jag)

3.Vita höga shorts med enfärgat linne i någon rolig färg gärna pösigt linne

4. Vita höga shorts med ett blommig linne som har urringad rygg.

5.Vita höga byxor med dragkedja bak men ett linne i rolig färg gärna pösigt.

6.Vita höga byxor med linne som har urringad rygg.

7.Blå blommig klänning.

Sen nästa tanke är ju om jag ska ha ballerina skor, killklack, tygskor, om jag ska köpa eller ta som jag redan har.

inga stora problem precis men ändå lite skönt att tänka på det redan nu imed att jag måste shoppa på fredag i så fall för jag ska ju antagligen jobba på lördag.

Nu måste jag läsa till natonella.

pusspuss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0