Jobbinterviu?

Tjeeenare Sickan !

Idag vaknade jag tidigt och kollade på lite lägenheter ( mest på skoj) men nu är jag kär alltså haha.

Pluggade lite teori och är klar med ett kapitel till, jag vill så gärna ha mitt körkort nu och bara glida runt, man är så begränsad utan bil. Jag vill känna det att har man inget att göra så kan man dra in till malmö och ta en fika eller sticka in till Nova Lund och shoppa.

I alla fall kl:14.00 var jag inte på arbetsinterviu men endå någonting liknande, det handlade om att städa dagis(förskolor) och skolor, hon viste inte om det fanns någonting men hon sa att hon kunde ringa mig om någon var sjuk en dag eller så.

Sen var jag med Lullu och hennes kompis Emma, och då åkte vi in och fikade i malmö och körde runt lite överallt, jag hade skitkul. sen kom Emilia också och de skulle ut, jag hade gärna följt med men magen kurrade så jga stack hem och käkade och nu ska jag snart sova för imorgon blir det först dubbellektion och sen klockan:13.00-18.00 ska jag jobba ohc efter det är det planerat att jag ska på jympa med mamma.

hoppas ni haft en trevlig dag ute i det fina vädert,

puss puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0