gääster !

Hejsan alla glada ! :D

Igår blev det en trevlig kväll här hemma med Jerker, Matilda och Wii !

Idag har jag städad och fixat is och donat och snart ska jag foxa mig för vi ska ha gäster ikväll 17 personer blir vi så det blir fullt hus och jag ska träffa kusinens flickvän för första gången eller ja hon ska träffa vår släkt för första gången hahaha kan bli spännande ;)

Lyssnar på Good Charlotte nu och ska nog byta till Pink snart, bara lite till....



Jag och TH 2007 tror jag haha ljushuen ! ;D<3

Jag hoppas att ni alla får en riktigt trevlig helg !!! :D





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0