good work ♥

Haha så förvånad jag blev när jag loggade in och såg att jag fått tre nya kommentarer efter gårdagens inlägg, lite kul när jag inte skrivit här på några veckor.

Idag kom jag på att jag inte ätit något godis på hela veckan vilket jag tycker är väldigt duktigt, och jag har inte ens varit sugen på det. Men nu är jag ju förståss eftersom jag tänker på det men endå.

Jag väntar på att Jerker ska komma hit vid åtta tiden så jag vi göra läxor tillsammans och nu fram tills dess så ska jag plocka undan och fixa på mitt rum. Jag har så stökigt på mitt rum och jag är stökig i skolan, glömer böcker och läxor och jag vet inte allt så en bra början blir att fixa till rummet tror jag :)

puss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0