Fucking ångest ...

Jag känner hur den kryper under skinet på mig det drar i hop sig i magen och det slutar med att jag sitter på golvet med tårarna forsande längs kinderna. Detta är ingenting emot det som kommer komma jag bara väntar på den, stressen oron rädslan allting kommer komma på samma gång, jag vet inte när men jag längtar tills det är över.

det är så mycket just nu och jag mår inte bra jag är arg hela tiden nått jag absolut inte vill va !!

Jag antar att det kommer snart då kan jag andas ut det är fruktansvärt att bara vänta på att ångesten ska skölja över mig att bara gå och vänta på att jag ska bryta ihop totalt.

Nu måste jag gå och duscha för teatern börjar snart.

pusspuss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0