affro ♥

Hehehello

Igår var jag väldigt trött på mitt platta raka hår, så jag snurrade in håret i små "korkskruvar" och tänkte att det fer väll lite volym, hehe LITE jag hade världens affrokrull när jag vaknade, vilket hade varit jätte finnt om jag hade haft långt hår men håret gick till öronen så jag fick platta det lite, men nu är det väldigt luftigt så jag kanske borde ha NÅGRA sånna i håret ibland för att få lite liv i det..

Jaja Idag fyller ♥♥♥VÄRLDENS BÄSTA AMANDA 18 ÅR !!!! GRATTIS TILL DIG !!! ♥♥♥♥

Annars har jag inte gjort mycket mer idag än att tittat på idol, mår fortfarande itne bra jag förstår mig inte på min mage alltså, jag mådde hur bra som hälst tills igår kväll då sa det bara "pang" och jag har mått dåligt och haft ont sen dess så jag får se om jag kan göra nåt ikväll eller det blir att stanna hemma.

Nu ska jag läsa engelskan sen ska jag köra till skolan.

Jag hoppas alla får en underbar Fredag ! :D

pusspuss




Kommentarer
Amanda

Haha, jag har inte läst din blogg på länge (förlåt) så jag har inte sett det, men tack så jättemycket Sara hjärtat. Betyder mycket. <3

2010-09-28 @ 23:50:19
URL: http://flinmedicin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0